2012 m. gegužės 8 d.  Socialinės antropologijos centre seminarą skaitė  Indianos universiteto (JAV) profesorius Bradley Levinson. Seminaro tema: Edukacinė antropologija kaip žinių kūrimo laukas: nusistovėję požiūriai ir naujausios diskusijos.

Remiantis 15 metų patirtimi dėstant kursus šia tema, taip pat patirtimi sudarant ir redaguojant daugelį knygų, įskaitant neseniai išleistą „Companion to Anthropology of Education” (Wiley-Blackwell), prof. Levinson pateikė pagrindinių edukacinės antropologijos koncepcijų bei tyrimų perspektyvų apžvalgą bei naujausias diskusijas, pasidalins savo tyrimų patirtimi ir rezultatais.

Indianos universitete B. Levinson yra Edukacinės lyderystės ir politikos studijų departamento antropologijos ir Lotynų Amerikos studijų profesorius. 2008 – 2011 m. jis dirbo Lotynų Amerikos ir Karibų jūros šalių studijų centro direktoriumi. Prof B. Levinson nagrinėja švietimo antropologiją kaip mokslininkas – tyrėjas ir kaip pedagogas. Jis specializuojasi jaunimo ir studentų kultūros etnografinėse studijose, vidurinio išsilavinimo reformų procesuose, domisi piliečių ir pilietiškumo ugdymu demokratijoje, kultūros ir švietimo politikos formavimu taip pat tarptautine migracija ir ugdymu. Daugumą empirinių tyrimų atliko Meksikoje, taip pat kartu su kolegomis atliko Lotynų Amerikos kilmės atvykėlių į Indianos valstiją integracijos tyrimą. 2007 m. įkūrė žurnalą Inter-American Journal of Education for Democracy, kurio redaktoriumi buvo iki 2011 m.

Parašykite komentarą